Snöboll

Jag har fått en finne under vänstra sidan av läppen, det är en sån där på insidan som gör så förbaskat ont. och det ser ut som att jag har satt ett äpple under läppen. Jag funderade starkt på att inte lämna hemmet idag, men insåg att det nog inte är så smart, så här sista veckan i skolan och allt. Så jag får helt enkelt bara förklara för folk att det är en allergisk reaktion.

Min kropp har gått på överskottsenergi sen i September, zandra och jag kom fram till att vi kommer bli sjuka på fredag så fort vi sätter oss ner och drar den där sucken och slappnar av. Vi har lurat kroppen i flera månader haha. Hoppas inte det är så illa.

Nu ska jag gå till bussen. Stockholmstrafiken är rätt kaotisk så det känns som att det kan ta en stund att ta sig till skolan. Herregud, varför blir alla lika chockade varje gång det blir snö? Dom får väl anställa bussförare som kan köra ordentligt om dom är så jävla oroliga. Medel åldern på dom som jobbar på SL är 45, det känns som att dom borde ha varit med om en del snöiga vintrar förr, eller? Kom igen nu people.

På återseende gott folk. Tjing

Kommentarer
Postat av: -Z-

1. Totally agree with u! Åker väl på svinis lagon till helgen!

2. Funderar på pulkarace i gropen kanske? Va sägs? :))

2009-12-15 @ 12:09:01
URL: http://zfrendby.blogg.se/
Postat av: lisa

Hallå du! Du och Elon pratade ju om att ta in på hotell över nyår...det vore sjukt roligt! så kan ni komma på min och Jessica S fest juuu :D hör av dig gumman

2009-12-16 @ 17:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0