VARNING FÖR SÖTA BILDER

Hello people! Long time no see..

På uppdrag av Zandra har jag nu beslutat mig för att blogga igen. Vilken period blogg jag har här. Men seriöst, hur mycket kul finns det att skriva om i December i Sverige? not much. Men det har faktiskt hänt en hel del sen sist, så jag kunde haft massor att blogga om. Så nu sätter jag igång igen. Enyoj

Backstreet boys konsterten var en trip down mamory lane måste jag säga. Herregud, sekunden de gick upp på scen rann tårarna ner för mina kinder. Haha, fick en sån märklig känsla i kroppen och tänkte tillbaka på alla år i Örebro då Backstreet boys och spice girls var hela ens liv. Typ.
Kul var det iallafall och jag, mamma och Melina hade det super mysigt hela kvällen.

Åh vad jag älskar min bebis Marley. För er som är lite tröga så har min syster fått en bebis och jag älskar honom över allt annat. Han är så fin och go. Lägger upp lite bilder här så håll i er,



Ja han är minsann en liten godisbit!!!

Nu ska jag bege mig till skolan.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0