jag växer som en björn

De senaste fyra nätterna har jag lidit av växtvärk i benen. Först i högra och sedan i vänstra. något som jag tycker ät mycket märkligt då jag slutade växa i 9an. Det är exakt den där onda, obehagliga känslan som höll en vaken om nätterna när man var liten. Vad fan händer? Tur att jag har växtvärk i båda iallafall, så jag inte börjar gå snett..;)

Idag blev det den obligatoriska lunchen med Zandra, vi har som tradition att varje torsdag efter sug datan gå och käka i centrum. Gud va ja älskar traditioner!

Nu ska jag fortsätta skriva klart mitt arbete om människohandel/trafficking som verkar bli 15 sidor långt. Amitiöst amanda!

Någon som sett den nya ica-reklamen föresten?? "om du köper ett djur, så vinner alla gosigabarn, 5 resor till tjeckien" eller så säger han inte alls. Men något i den stilen. Jag kissar på mig och låter vattnet spruta ur näsan varje gång. Fy satan va rolig den är

Over and out

Kommentarer
Postat av: -Z-

Åååhh gud jag som oxå älskar traditioner o våra torsdagsluncher!! Ååå fan va bra att det är torsdag imorgon!!!

2009-11-25 @ 19:54:10
URL: http://zfrendby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0