261674 Nu ska jag plocka ihop lite och slä...

20120210_193628 (MMS)

261674 Nu ska jag plocka ihop lite och slänga mig i säng, måste passa på eftersom Novalie nyss deckade. Mackan somnade i soffan efter en kvar av filmen så jag stängde av och ser nu på gaygalan. Imorgon är det meningen att vi ska åka till haninge men vi får se hur Novalie mår inatt. Hon hade 39 graders feber förut men nu känns hon bättre. Hon ska till sin mormor och morfar och jag ska till jacke, är iallafall tanken. Men vi får se. Åker ingenstans om hon har feber eller känns hängig. Gud vilken kärlek jag känner för denna lilla varelse. Hon är så jäkla rolig! Humorberikade lilla sötunge. Nu ska jag hoppa i säng. Godnaty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0