Nu är det snart slut

Sista dagen med plugg idag. Sen är det jullov! Herregud så fort tiden går. Men helvete vad jag har kämpat denna termin.

Hade nyss på bonde söker fru i bakgrunden när jag pluggade och pratade med Malin. (Jag är kvinna, jag kan göra många saker samtidigt), och plötsligt ser jag en NAZAR skylt. och Mia och Maria. Så märkligt, jag bara skrek till och var helt chockad och malin i andra luren ville ju också se så klart. Vi har båda jobbat för detta företag och så kul det var att se dom gå på båten i manavgat och höra Mia prata. Manavgat har man besökt många många gånger och jag tog en trip down memory lane.

När jag ändå bloggar så tänkte jag passa på att göra lite reklam för Devins blogg, som är väldigt rolig måste jag säga. Detta kommer bli en stor blogg, det känner jag på mig. Så därför vill jag vara den första som säger detta högt;) En rolig, skön blogg. Inget mode trams, världsproblem eller barn och kill problem. Check it out;) www.crazydev.blogg.se 

Nu ska jag ta och rota lite i kylen och se om det finns någon lunch. Är väl medveten om att detta blev ett tråkigt inlägg, men hang in there people;)

Over and out.

Devin tha man och jag på Idol. (Devin kommer ta Peters plats och bli programledare för idol nästa år)



Jag kan inte sluta titta på fina bilder på min älskade Marley. Hur söt är han inte?!?!


Kommentarer
Postat av: Devin

DU ÄR HELT UNDERBAR AMANDA ;) TACK SÅ MKT!!

HAHA

2009-12-19 @ 10:48:01
URL: http://crazydev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0