118 118 hittade mina kusiner

Jag ringde 118 118 och som tur var hittade dom två kusiner som ville följa med mig och äta jordgubbar och dricka vin på en filt. Kvällen som skulle bli en mysig liten avslutning på en underbar dag, slutade istället med att jag kom hem nu.
Och vin blev det inte heller, det fanns inget i mitt skåp, så jag tog med massa cider istället. Efter en stund kom vi på den smarta idéen att johanna skulle cykla hem och hämta en filt till, och lite ljus och öl. Så det blev liksom en hel kväll där på gräsmattan. Med grodor, myggor och kaniner. Och så Terror såklart. En galen hund som inte vill bli omdiskuterad. Och självklart en jävla massa skratt och snack om minnen. Linnea och Johanna är verkligen.... Ja...

Det känns som att jag borde gå och sova nu. Tänkte vakna upp imorgon med ett stort leende och tänka att nu är livet allt bra härligt! sådeså.  Sen kanske jag går ut på altanen och moonar för grannar, det tycker jag är kul.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt amanda. hoppas du får en fin dag!

2009-05-26 @ 06:47:43
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha jadu dom där grodorna var lite läskiga.

Hade jätte mysigt med er! Måste göras om! =D

puss

2009-05-26 @ 09:01:37
Postat av: Johanna

Hahahaha dom där grodorna var lite läskiga..

Hade jätte mysigt med er, måste göras om! =D

puss

2009-05-26 @ 09:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0