Alla goda ting kommer till en ände...

Så. Nu är jag färdig som bloggare. Ett och ett halvt inlägg räcker gott och väl. Det brinner i knutarna, Amanda är på väg hem... hinner detta inlägg publiceras innan den lilla pissmyran kommit hem? Vem vet inte jag, vem vet inte du?
Jag hade tänkt publicera ytterligare ett hysteriskt roligt skämt men det är inte speciellt moraliskt korrekt... hmm... vågar jag eller vågar jag inte... Jag sitter för tillfället och väger nackdelarna mot fördelarna.
Ok, det blev ett nej.

Vi kör ett annat istället, när man berättar det här skämtet ska man egentligen rent fysiskt befinna sig nära den man pratar med så att personen ifråga kan se vad man visar med ena handen.... Vi försöker ändå...


Varför är kvinnor så dåliga på matematik?

Svar: För att män försöker lura i kvinnor att det här (lyft handen och mät upp cirka 5 cm mellan tumme och pekfinger) är 30 centimeter.


Hahahahahaha, blev det kul trots att ni var tvungna att läsa det och inte se det live? Förstå vilken succé ni kommer göra på festen med det skämtet?! Hahahahaha....

Nu ska jag be att få tacka för mig, på återseende alla dårar!!

Kommentarer
Postat av: Max

Jag måste ha Sveriges tråkigaste systrar.....

2009-05-29 @ 15:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0