Bärfis och skrattmås

YES! Sista officiella skol dagen idag! Nu är det klart! Hade prov och inlämning av egen undersökning idag! Båda gick hur bra som helst! Är Sverige redo för mig nu? Vi får hoppas det. Nu låter det som att jag är klar med skolan för alltid och det är jag ju inte, bara sommarlov. En ny termin på komvux väntar efter sommaren! Men det är långt kvar.

Körde ett pass med min kära vän Amanda idag. Hon brukar bara köra pass, så jag gick igenom några maskiner med henne och la upp ett tränings schema för oss båda. Fy satan va jobbigt det var. Men kul kul.

Som vanligt efter gymmet så blev jag kvar där och surrade med Camilla. Alltid lika trevligt. Jag skrev även en mycket vacker dikt i gästboken på gymmet. Jag har liksom lite svårt att slita mig därifrån. Finns enviss risk att jag tar med en resesäng nästa gång jag åker dit. Vilket blir på fredag.

Snart kommer Lea, vi ska laga tacos innan jag ska ut med min klass. Det kan bli galet. Nu får höra allt i morgon. Om jag känner mig själv rätt (vilket jag borde göra efter 22 år), så kommer det uppstå MINST 5 pinsamma situationer ikväll och säkert något helt galet också. Det ska bli intressant det här.

Väldigt tråkigt och innehållsfattigt inlägg, men ni får ta det så länge. Skriver mer senare.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0