Dammråttor och dårfinkar

Nu är det dags för mig att bryta upp en gång för alla med mina såkallade vänner, damråttorna. Vi har inte kommit så bra överens på sista tiden och det känns verkligen läge attsäga adjö. Så here goes. Dammsugaren ska dammas av.
Det kommer skina som glas här inne när jag är klar. Anledningen till detta drastiska åtgärder är att min älskade syster med man kommer hit ikväll. och mamma,pappa och lillebror såklart. Vi ska ha en crazy familjekväll a la Malm. Lite för att fira mig eftersom jag fyller år på tisdag. Och lite bara för att vi helt enkelt har så sjukt roligt sammen. Vi ska spela spel och ha lekar och tävlingar och allt vad det innebär, säkerligen en gnutta alkohol också, men jag avstår. Vi vet ju hur det gick för mig sist. Jag ska ta massor med bilder ikväll iallafall, så ni får se med egna ögon hur det kan gå.

Imorgon kommer även lite släkt över, för att äta lite tårta, och umgås. Sen är det liksom måndag redan, och då ska jag träffa syon för att ansöka skola nästa termin och sen ska jag fika med min Eddie-boo. Sen är det tisdag, och då fyller jag år, och sen är det ONSDAG, dagen med stort D, eller stort O, du bestämmer. Hur som helst så är den efterlängtade semestern här då, och jag ska börja mitt äventyr till Side. Jag ska mellanlanda och krångla, så man vet ju aldrig riktigt hur det går. Men det återstår att se, tur att jag kommer fram väl på min Turkiska, annars vette fan.

Nu ropar dammråttorna, smell ya later alligator

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0