En dejlig rosa

Det här är en av de vackraste dagarna jag varit med om. Så fin stämning, så mkt skratt och tårar. Det var så vackert. Det var lite jobbigt när jag och min kusin skulle sjunga "vem kan segla förutan vind", för vi grät och det va jobbigt att svälja. Men sen gick jag otippat upp och sjöng en andra låt själv också. "en dejlig rosa", som numera är den single most vackra låt jag någonsin har hört. utan konkurrans. Gud så stämningsfullt och sorligt det var. Rip morfar, jag älskar dig. in past, present and the future.

Elon är en riktig vän. Hon känner verkligen mig. när jag sa att jag kommer till henne ikväll så fick jag ett sms "Okej, då köpter jag en låda vin". Hon vet vad jag behöver den tjejen. Tack!

Nu ska jag klä på mig och packa en väska och åka dit. Sover där och åker direkt till jobbet i morgon.

Seni cok seviyorum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0