Ett gott skratt förlänger livet

Nu har jag legat ute på altanen och solat. jag menar pluggat...Pluggat har jag gjort. Om vi ska vara helt örliga så har jag gjort båda faktiskt. Svarade på en fråga, gick ut i 2 min, svarade på en ny fråga, gick ut 2 min. Osv.. Det var ganska effektivt, är fräknig över hela kroppen vilket är ett tydligt tecken på amanda i solen.

Vet du hur man vet att det är varmt ute? Det ska jag tala om för dig. Det är när man måste ta på sig en lång ärmad när man kommer in för att det är för kallt. Som man 2 min senare måste ta av sig när man kommer ut, för att det är för varmt.
Ingen kan väl ha missat att jag älskar värme. Fick det bekräftat på facebook förut när jag gjorde ett quiz, "vart i världen bör du bo". Svaret blev Spanien. "Du älskar medelhavet och hatar vintern" Ja ibland så hör dom mig.


Nu ska jag ta mitt pick och pack och bege mig till andra sidan stan där min gamla hagga till fru Elin bor. Jag ska laga en romantisk middag till henne och tvinga henne att kolla på talang med mig. Och självklart lite humor-klipp. Vad vore världen utan humor? Jag har precis insett att om ett gott skratt förlänger livet så kommer jag aldrig att dö. Det känns ju bra.

Senare ska vi diskutera min besatthet av mat. Det kan bli roligt.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Kina

Är det så fint väder hos er idag så du kan ligga ute och sola? Härligt! Här bärjar bli svettigt, 29 grader i em. Hasan mr fint, tror jag. Säsongen är ju igång så jag ser honom knappt haha. Jo men han mår fint och har fullt upp. Nä ingen skola än för Alex. han lir ju 5 i september så nåt år till får han stå ut med mig. Så d blir bara semester för dig i år och inget jobb här. Skönt det me! Jag och Alex åker till sverige 14 juni-19juli så innan 14 MÅSTE du komma på en träff då annars missar vi varandraoch det vore ju synd. Skulle va jätte kul att träffa dig igen.

2009-05-15 @ 16:18:57
URL: http://metrobloggen.se/erhit
Postat av: Anonym

Haha, du skriver jättebra! Låter förresten som att du passar perfekt i Spanien!

2009-05-15 @ 19:57:32
Postat av: Eva

Haha, du skriver jättebra! Låter förresten som att du passar perfekt i Spanien!



2009-05-15 @ 19:58:01
URL: http://thelifeofeva.devote.se
Postat av: Emma

Så, jag testar igen nu då.. Står det inte en länk nu? Annars är det emmaseger.blogg.se:) Puss

2009-05-15 @ 20:22:45
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0