Få gång om året.

Är jag full. Sådär riktigt full ni vet. Som man inte vill bli. Och det är de gånger det blir partaj hemma hos Jacke och Jocke. Jag vet inte om det är stämningen eller folket eller atmosfären. Jag vet inte. Men på något sett lyckas dom alltid.

Hur som helst så var det en hel lyckad kväll igår. Som alltid. Grillade kött/kyckling åt potatis/potatis sallad, drack öl/vin/cider, grillade banan med choklad, ett måste om ni frågar mig. Det är så bra. Det är så jävla gott och samtidigt kan man låtsas att det inte är så onyttigt eftersom chokladen är instoppad i bananen. hur bra är inte det liksom?

Vi blev nostalgiska framåt kvällen och började spela gamla galna hits och dansade, körde flaskan och gjorde knasiga saker. Inget konstigt med andra ord. Sen blev det en massa humor och galna diskussioner. As always.

Cyklade rattfull hem framåt 3 tiden och somnade gott i min säng. Mår väldigt bra idag faktiskt. Väntar nu på Elon ska som ska komma hit och mysa med mig ikväll. Äta gott och kolla på humor program och snacka massa skit, som vanligt.

Nej nu ska jag sätta mig i solen och jäsa.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0