Familje VM. Vinna eller försvinna?

Det var en galen kväll igår. Min familj är helt underbara, snälla och roliga, men när det väl kommer till kritan så är alla jätte dåliga förlorare och otroliga tävlings människor. Dock kom det aldrig så långt att vi låg och slogs på golvet. Däremot var jag as arg på pappa. Han och jag är alltid på samma lag. Och vi har varit regerande mästare sen förrafamilje VM, på julafton. Men helt plöstsligt började han gå ner i varv och somnade i sin fotölj. Vilket INTE är okej när det är VM! Där satt ju jag med alla hajar om kring mig och fick svara själv på flera frågor. Vilket resulterade i att vi gick från ledning till 2a.. ATTANS.

Men trots detta hade vi en jätte mysig kväll. Vi grillade, spelade "hur fan visste du det?" ,"5000 tärningar", Kasta boll i hink, och "vett och etikett"-spelet. Super kul. Rätt skumma frågor i "hur fan visste du det?". Visste ni till exempel att den vanligaste dagen och tiden för sex är Kl 10.54 på söndagar. Hahahha. 10.54 liksom?? Så jävla udda. Men alltid lär man sig något nytt. Självklart lärda jag mig en massa annat också, men det va nog den frågan som va mest wierd. Och, vem kissade på gilvet i big brother huset 2003? alltså come on people, vem fan kan sånt? 2003 vad jag upptagen med annat!
Ska lägga upp lite bilder från familje VM sen. Kanske en film också. Var ju tvungen att filma lillebror när han fick ett skratt anfall och när hela familjen sitter och sjunger hoocked on a feeling. ¨Humor.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Elin

jag kan svar på vem som kissade på golvet det var Peter!!!! haha jag var upptagen med att glo på big brother 2003, vad gjorde du som var viktigare?

hoppas att du kommer och hälsar på vi har ju akträff på onsdagar så det skulle vara kul om du kom då! grattis i förskott på dig!;) pöss

2009-05-31 @ 16:13:01
URL: http://metrobloggen.se/elinstweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0