Glass,mens,promenad

Efter mitt förra inlägg insåg jag att hela förra veckans plugg som jag sköt upp, måste fixas idag. Men lika fort som jag insåg det, så insåg jag att det vore otroligt skönt att ta en promenad. Väldigt passande. Bara för att jag är hemma från jobbet så är inte dagen slut för det. Så jag mötte jacke och så gick vi till tyresta by! Det är en bit! Jag insåg då också att det vore väldigt gott med en glass. Och när är det mer okej att äta glass än när man är ute och går?! sagt och gjort.

Som vanligt på våra promenader så blev det en jävla massa snack och diskussioner. En av de mest intressanta måste ju nämnas. Vi är båda snart 22 år. Vi fick båda våran mens när vi var 12. Vet ni vad det innebär? jo, det innebär att vi har haft mens ca 120 ggr (om man inte räknar me alla gånger den sket i att dyka upp osv), och inte nog med det, det blir ca 2 år. Alltså, jag har haft mens 2 år av mitt liv! Tänk så otroligt mycket roligare jag kunde spenderat de två åren. Jag kan komma på minst 230 saker som jag hellre hade gjort. Men sånt är livet för en kvinna. Orättvist om ni frågar mig.

Nu ska jag komma på något nytt att göra för att stjuta upp mitt pluggande. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Louise - mitt tonårsliv

:)



Allt bra annars? :)

2009-05-03 @ 22:05:54
URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/
Postat av: Louise - mitt tonårsliv

härligt :) jora, det rullar på!

2009-05-03 @ 23:01:31
URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/
Postat av: Erika-mode-pyssel-foto.

Och nu följer jag dej = )

2009-05-04 @ 10:23:48
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: sosso

HAAAAHA och tack för den undrbara informationen älsklingen!

2009-05-04 @ 14:54:05
Postat av: sosso

HAAAAHA och tack för den underbara informationen älsklingen!

2009-05-04 @ 14:54:23
Postat av: Madde

Jag har haft mens sen jag var 10 år (tror jag, gick i 4:an iaf, man är väl 10 då?) så klaga inte ;P

2009-05-04 @ 16:02:09
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0