Grönalund

Vilken underbar dag!!! Det är nog det enda man kan säga om denna dag. Gick upp i god tid, fixade lite inför "kalaset" som skulle vara. Det kom massa folk, vi käkade pasta sallad och bullar och alla drack alkohol, utom jag såklart. Jag måste rena min kropp efter kryssningen. Ibland tror jag att jag fortfarande är full. Har även fått veta lite mer skrämmande saker idag som hände. Vilket är lite smått oroväckande. Vi säger så här, jag kunde ha haft ett annat efternamn nu om allt gått som vi ville just då.

Hur som helst, öppnade lite paket (TACK!), fick massa bra-att-ha saker inför min resa, och pengar och sådär. Gullig släkt jag har. Sen kände jag att det var dags för nya äventyr, så bara helt spontant på 5 min så åkte jag in till söder och mötte Lea och Erdem, och så åkte vi till Grönan! Fyfan va roligt det var. Jag blev som ett barn på nytt, pekade på allt och ville ha allt och skulle vinna allt. Jag vann inte allt, men jag vann en stor jävla VÄSKA med dumle! haha. Tack för det. Gav dock bort en massa påsar på vägen, så den är inte så full längre. Men det var väskan jag ville ha, inte chokladen.

Efter Grönan så åkte vi till slussen och stod högt uppe någonstans och kollade på stockholm och åt glass. Gud så romantiskt det var. På vägen hem i bilen satt jag och Erdem och sjöng i kör medans Linnea skrattade åt oss. Jag vet inte vad det betyder? Men det var roligt iallafall. Nu ska jag skriva en lista på saker jag måste göra och köpa innan jag åker på onsdag, och högst upp ligger ringa vårdcentralen och försöka få dem att skriva ut mer medicin. Sådeså.

Jag gör ett nytt inlägg om några minuter och lägger in lite bilder från gårdagen och kryssningen och så.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0