Härliga underbara dag!

En otroligt mysig söndag trots brist på frihet och sol. Stod inne i gallerian från öppning till stängning, men det var så mysigt ändå. Jobbade med Denise gosegris och det är alltid lika kul. Vi går runt och dansar och sjunger mest hela tiden. Och det var inte så crazy mycket folk så man hann liksom GÖRA saker och BAKA också, inte bara ta kunder. Skönt!

Gick och åt soppa på lunchen. Som vanligt. chunky mushroom.. Mumma.

Idag kom det en kund som visade gott exempel, precis så som jag vill ha dom.

Amanda: Hej
Kund: Hej, jag vill ha en mjukglass tack.
Amanda. Vå...
Kund: Våffla tack
Amanda: Vil...
Kund: och strössel tack. Karamell.

Jag behövde inte fråga någonting. Han visste precis vad han ville ha och bad om det.

Men han väntade sig inte att jag skulle fråga efter 6 kr, så att han kunde få jämna pengar tillbaka. HA, den va du inte berädd på din rackare. Så jag vann alltså tillslut. Men fler sådana kunder tack!

Jag längtar tills i morgon då jag får hoppa på min vackra cykel och cykla till skolan och till gymmet. och jag ska vara somrig imorgon har jag bestämt. Kanske ett par fina skor... Vad annars?

Godkväll damer och herrar. Godkväll

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, gärna! =) Hojta till när du lagt till mej då så lägger jag till dej med ;) Ha det bäst!

2009-05-03 @ 19:43:15
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/
Postat av: Erika-mode-pyssel-foto.

Ska vi följa varandr med bloglovin

2009-05-03 @ 20:07:09
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Denise

det var en nice dag :) fast som vanligt lite speciella kunder...

2009-05-03 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0