holding my hand

Ja, denna morgon bjöd inte på lika mycket som planerat. Skulle gå upp klockan 8 och plugga men så blev det inte. Gick upp halv nio istället och pluggade inte. Istället åt jag en banan och satte mig på altanen. Men när jag insåg att det inte var fullt så varmt som jag försökte inbilla mig så kröp jag ihop under en filt i soffan. Men likaså det, var inte så underhållande så jag gick runt och fixade och trixade lite då jag plötsligt fick för mig att göra en film till min och Kevins låt, så här kommer den.
http://www.youtube.com/watch?v=IvDcZRXM9DE

Nu slår det mig plöstligt att klockan är 12.06, jag har inte ätit lunch och inte fixat iorning mig, och om en timme måste jag vara på väg till skolan. Ska ha nationellt prov  i Engelska idag, del 3. wish me luck. Och nej jag går inte på gymnasiet, im too old. Jag är helt enkelt så ambitiös att jag tagit upp mina studier på komvux.

Duschen... Vi får se

Over and out

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; jaså? :) vad har du för tatuering och vart? :)

2009-05-12 @ 17:36:00
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0