Inte illa pinkat sa katten

Eller så sa han nog egentligen inte. Men det lät bra.

jag pluggar nu. Tror ni mig? Nej jag tänkte väl det. Det gör jag inte heller, men jag ska. Snart!
Sitter faktiskt och pratar med min pulla just nu och då kan man inte tänka på så mycket annat. Hon är ju nere i mitt gamla hem i turkiet och jobbar och sliter, sånt vill man höra allt om. Dessvärre har nu denna vackra varelse meddelat mig att jag är hennes idol, därför så känner jag nu ett starkt egagemang och behov att vara en bra förebild mot henne så att han inte hamnar fel. Det är min plikt som idol. Därför ska jag nu sluta med alla tokigheter och dumma uttryck. Det är inte längre än del av charmen. Sådeså.

Om någon är intresserad av att följa hennes spännande liv som reseledare i ett land med, ja vi kallar dom bara människor, ja då kan ni göra det på linneaeg.blogg.se.

Jag hade sådan otrolig tur när jag skulle till skolan förut. För det kom en pappa förbi och råkade ha en batmobil, så på 2 röda var jag på plats i skolan, redo att skriva prov. Ibland har man gudarna på sin sida. Bara ibland.
Efter skolan åkte jag till gymmet, men jag hostade så mycket så det var inge kul alls. Kände mig bara i vägen och störig för alla andra som kollade på mig med höjda ögonbyn och undrade va i helsike jag sysslade med, dessutom så kunde det ju kommit upp ett djur eller två, och det hade ju inte varit så kul må ni tro.

Ikväll är det Eurovision, vilka ska kolla? Jag vet inte riktigt vilka jag ska heja på ännu.. Okej jag ljög igen. (ska sluta med det). Ska självklart heja på BELGIEN! Okej nu ljög jag igen, (ska faktiskt sluta med det nu) jag ska heja på Sverige såklart. Även om Belgien i och försig inte hade varit helt fel heller eftersom jag har bott där ochsåvidare.
Men inte denna gången mina vänner, pardon Belgique!

Over and out


Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ ~ glöm inte att anmäla er till veckans bloggtävlingen!

sv: va kul! jag meddelar dig senare, vet inte riktigt när. om du är vidare i tävlingen eller inte! LYCKA TILL! :D

2009-05-13 @ 09:41:29
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0