Ironi

Vaknade hos Elon imorse och blev inte det minsta förvånad eller förvirrad, ni vet sådär som man kan bli när man vaknar upp hemma hos någon annan. Nej inte alls på det viset, det måste ju betyda att jag hör hemma där.

Efter skolan åkte jag till gymmet och tränade med min PT, det var sjukt hårt som vanligt. Efter det stannade jag kvar en timme och tränade med mamma- Dubbel pass alltså. Tyckte jag va jävligt strongt. Med tanke på hur tufft det var. Men sjukt kul. Efter gymmet blev det konsum, köpte massa sallads tillbehör. Blev så sugen på en god sallad. Då ringer Jacke och vill att ja ska följa me henne ut och gå med henne lilla valp Roxi. Sötaste någonsin. Sagt och gjort. Så det blev massa motion idag! Dock köpte jag jordnötter och sitter nu och dricker vin i min ensamhet. Så jag vet inte.

Det finns något roligt i alla människor. Jag är övertygad om det. Men jag förstår inte varför vissa människor är så fruktansvärt tråkiga? Gräver man riktigt djupt så finns det nog där men why. why. why

Jag har börjat fundera i banorna att skilja mig från min Ironi. Folk verkar inte alltid förstå. Ibland är jag ironiskt (ofta), ibland är jag sarkastisk (ganska ofta), men mest är jag bara rolig. Men folk verkar inte förstå skillnaden.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillar ironi, man måste få va ironisk och rolig ibland :)

2009-05-06 @ 21:01:34
URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

härlig blogg du har :)

2009-05-06 @ 21:07:14
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0