Kiss i brallan.

Nu är ännu en so called ångest-Söndag över. Jag bara njuter av tanken på att vakna upp i morgon och upptäcka att det är ny vecka och att jag faktiskt överlevde den här helgen också.

Har suttit i samma position hela dagen med dator och böcker framför mig för att iallafall försöka lära mig någonting om ekonomi. Vi kan ju dock alla gissa hur det slutade. Om man läser mitt förra inlägg så kanske man på något sätt ändå kan gissa att alla hjärnceller inte var på plats i boet. Men det är sådant som händer och man kan inte vara på topp jämt.

Fick också en trevlig överrasking för en stund sedan när ängeln Camilla plötsligt ville rädda mig från eländet och gå på en promenad. mycket uppskattat. Blev inte en speciellt lång promenad men det var skönt ändå. Nu kanske jag kan få in någonting i hjärnan. Men bara kanske.

Jag nyss sista avsnittet av parlamentet, vilket för oss människor med en gnutta humor betyder en helig stund då alla känslor fåt utlopp. Vid ett flertal tillfällen låg jag  på golvet och vred mig. Någon tyckte jag skulle hämta städutrutsningen och tämja dammråttorna när jag ändå låg där. Men självklart tackade jag nej. Parlamentet kommer bli saknat.

Nu ska jag ta det sista av min värdihet och hälsa på hos Mr blund. John Blund. Hoppas på en ny sån där trevlig dröm.

Over and out pojk scout.

Kommentarer
Postat av: My Josephine

parlamentet är grymt kul :)

2009-05-18 @ 14:57:10
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0