krash boom bang

Jag ramlade ur sängen nyss. Nu tänker ni att jag nyss gick upp, men så är det inte, jag ramlade bokstavligen ur sängen! Jag kan inte förstå hur det gick till, jag har inte ramlat ursängen sen jag var liten. Detgjorde lite ont när jag slog i huvet, förutom det så skrattade jag bara. Härlig känsla att vakna på morgonen och börja skratta direkt. I love it.

Jag ska bege mig till skolan om en stund och få lite betyg och säga hejdå, sen åker jag och rör på sidofläsket på gymmet , kanske spanar på någon svettig fan eller två, sen ska ja in till stan och köpa en bikini!

Så därför lämnar jag er nu ovissa, så får ni veta mer later on.

Det var en gång två mobil telefoner som var ute och simmade, och så sa den ena:
-men du kan väl inte simma?
Då sa den andra
- Jo jag har simkort.

(nej jag tröttnar aldrig på detta skämt)

Kommentarer
Postat av: Candy

Skönt med någon som har en positiv syn på livet! =)



Haha, jag tycker nästan att den där vitsen är lite roligt. =P

2009-05-25 @ 11:49:29
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Lisa Eriksson

Jooo amanda jag har kört för länge, fick äntligan arslet ur vagnen och körde upp:D:D få komma hit o åka raggar runda med mig genom stan :P:P

2009-05-25 @ 14:13:34
Postat av: Mirre

Vill bara meddela att du nu är med och tävlar om att bli månadens blogg hos mig! ^^ här är tävlings inlägget;

http://mirandagehlin.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-2.html



Lycka till och Kramar <3

2009-05-25 @ 19:43:15
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0