Krull och kalender

I gallerian idag så fanns det en stor tavla med massa sanna fördommar om utlänningar. Jag tog självklart bild på det, så jag lägger upp dom sen. Fyfan va jag och Maria hade rolig läsning efter stängning. Även fördommar om "svennar". De båda stämde lika bra. Jag dog av skratt. Men det är ju inte jätte ovanligt det heller..

Hela dagen har bara varit otroligt rolig och fylld av skratt. Inte så ovanligt det heller.

Efter jobbet åkte jag hem och mötte min kära kusin Lea, tillsammans lagade vi kyckling köttbullar och potatismos. Det är något sjukt med den maträtten. Varje gång jag äter det , så börjar jag äta fort som fan. Som om jag inte fått mat på 3 veckor. Jag äter alltid ganska fort. Men just när det kommer till köttbullar med brunsås och lingon så är det som att jag har någon slags tävling med mig själv, det är helt enkelt mycket godare att äta köttbullar fort än sakta. Någon som kan svara på varför?

Idag på jobbet så försvann min kalender. Jag letade igenom alla skåp, kylar och vrår. Jag låg på alla fyra och visade rumpan för alla som gick förbi, men sket såklart i det, eftersom mitt liv, min kalender var borta. Att väktarna stod uppe och antagligen såg hela showen får jag helt enkelt bjuda på. Men hur som helst så hittade jag inte kalendern, jag var då helt övertygad om att någon snott den. Den låg ju trots allt framme vid kassan när jag hade den sist. Jag fick panik eftersom min adress och mitt bokningsnummer till flyget och allt stod där i. och såklart resten av mitt liv och alla planer för året. Jag började anklaga alla hej vilt omkring mig för att ha snott den. Och så kommer chefen och säger

-"Amanda, kan du ta bort din kalender från bänken. Den ska inte ligga framme."

Då låg den jäveln där lite dold under vågen. Denna lilla jäveln.. Fyfan va arg jag blev. Jag hade ju liksom hunnit vänja mig vid tanken att den var borta.

Det stod en naken skyltdocka mitt i gallerian. Men världens krull mellan bena. Vart fan är världen på väg? För det första tycker jag inte att man ska vara naken så där in public, och för det andra, Orakat är jävligt ute! Det är ofräsht. Tänk om det kommer förbi en snygging och sneglar på den.. Han kommer ju vända så fort han ser hennes bush. "välkommen till sherwood skogen" liksom..

Over and out

Kommentarer
Postat av: sosso

hahahahahha ja din rumpa blottar du gärna upp! det vet borde jag och apo! hahahaha

2009-05-24 @ 13:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0