Kryssning-Finland-Skadad

Jag är medveten om att jag är den skarpaste kniven i lådan, däremot är jag inte den minsta kaninen i buren. Min klumsighet är obotlig, jag jobbar på det. Men när jag tappar en 4 kg hantel på foten så känns det rätt hopplöst. Fy satan va ont det gjorde att halta hem från gymmet idag då. Men det är smällar man får ta liksom. När man kollar på afrikansk dans samtidigt som man försöker lyfta vikter.

Nu kommer jag släcka lampan i några dagar. Åker ju som bekant på kryssning till finland idag. Återkommer på fredag. Kommer inte ha någon möjlighet att blogga därifrån. Så ni får hålla er! när jag kommer hem ska jag ha massor med roliga skämt på lager, och säkert en och annan rolig grej som hänt ute på havs kanske. Eller brukar man säga att det som händer på havet stannar på havet? Äsch, skit i det. Ni får höra allt.

På återseende. Och glöm inte att fortsätta rösta på min blogg som månaden blogg hos http://mirandagehlin.blogg.se/ Kom igen nu people,

Over and out pojk scout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0