Kryssning

Nu börjar jag känna mig som en människa igen. Det går sakta framåt.

Idag ska Elon åka på kryssning, så det är bara för mig att bege mig hemmåt. Ska nog städa lite och sen lägga mig på soffan och agera soffpotatis, det är mysigt en gång i månaden ungefär. Jag är dock en smula avundsjuk på henne som ska få åka på kryssning, men jag ska ju åka nästa vecka, så det gör inget.

Onsdags kvällen var iallafall super lyckad. Hade hur trevligt som helst. Älskar verkligen min klass. Det kanske inte kommer som en chock för någon att jag nog kommer sakna skolan lite nu när det är sommarlov. Men just nu är det hur skönt som helst att kunna slappna av i några orörda muskler. Men scenen som jag och Elin orsakade efter klassträffen, här  hemma, den ska vi inte prata högt om. Vi kan säga som så att det involverar vin, en lampa och en system kamera. Sen får ni använda eran fantsi. Jag kan dock säga så mycket som, att det ni tänker på, är absolut inte det som hände.

Nu är det dags att röra sidofläsket och återförenas med min tandborste, sen bär det av hemmåt.

Over and out


Kommentarer
Postat av: MALIN

AMANDA NÄR KOMMER DU???? JAG VILL HA SAKER FRÅN SVERIGE MEN DET FATTAR DU VÄL SJÄLV?!?!?!?!



HÖR AV DIIIIIG- Älskar dig. SPELAR DIN LÅT PÅ CINAR när jag är där...kändisen.



LOVE UUUUU

PUUUSSSSS

2009-05-23 @ 17:39:56
URL: http://semelvivis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0