Lördag en gång i veckan

Och det är jag glad för. Det är absolut inte min Favorit dag. Jag Öppnar alltid på söndagar, Och eftersom jag är så sjukt pålitlig och ambitiös så går jag aldrig ut om jag öppnar dagen efter, vilket resulterar i att jag ofta sitter hemma ensam med ett glas vin och en värdelös film. Det är iof rätt skönt ibland, men just idag kände jag verkligen inte för att sitta hemma. Men ska man jobba så ska man.

Vissa människor är roliga

Amanda: Hej Vad får det lov att vara en vacker dag som denna?
Kund: En muffins och en läsk tack.
Amanda: Vi har 28 olika sorters muffins och 10 olika läsk. Vad vill du ha?
Kund: Oj, men då måste jag tänka lite..

Det här händer ofta kan jag säga.. Och jag förstår det verkligen VERKLIGEN inte! För det går inte ens att missa. Hela långsidan är full med montrar med myffins i alla färger och sorter. och andra långsidan är full med läsk. Okej att man kan missa läsken. Men det är American Cookies liksom. HUR KAN MAN MISSA att vi har mer än en sorts muffins????

Snälla, kan någon tala om detta föra mig. Det är obegripligt..

En annan rolig grej.

Amanda: Hej.
Kund: Hello, do you speak SWEDISH?
Amanda: Yes, i do..
Kund: Okey.. I would like that one (pekar)
Amanda: Alltså, jag pratar Svenska.
Kund: Jaha, jag blev osäker.

VARFÖR? ser jag ut att vara från ett annat land eller trodde människan att bara för det heter American cookies så pratar alla engelska?!

Välkommen till Sverige för fan, alla som har ett socialt arbete i Sverige måste kunna kommunicera på Svenska.

Okej, det var lite gnäll.. Känner att jag inte gnällt på länge. Flera veckor faktiskt, så det var dags att det kom ut.

Nu ska jag ta en cider och kolla på nån porrfilm kanske. Eller en as bra action film från 90 talet. Dom är bäst.


Godnatt gott folk. Vi ses på stan i morrn


Kommentarer
Postat av: Mel

Varför kommer du inte hit istället din lilla tönt?

2009-05-03 @ 11:58:47
Postat av: Louise - mitt tonårsliv

Haha, härlig blogg ;)

2009-05-03 @ 19:47:32
URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0