Mitt nya hem

Nu är jag äntligen hemma i min och Elons nya lägenhet. Eller den var ju egentligen hennes. Men så kom jag hit och insåg att jag faktiskt också bor här. Jag sprang runt som ett litet barn på julafton och pekade på alla fina möbler och saker och kom på ideer vad VI kunde göra haha. Jag hittade tillochmed det perfekta gömstället om vi någon gång skulle få för oss att leka kurragömma. Jag avslöjade det dock för henne, men hon får inte vara med och leka då.

Vårat kök är jätte fint, jag kan verkligen se mig själv stå där med förkläde och laga middag tills hon kommer hem från jobbet. Det är liksom arbetarklassen och slummen som möts. Det är ju bedårande.

Jag behöver väl inte säga att lägenheten var fin? Men efter att jag har tapetserat om kommer det bli mycket finare! Jag har redan massor med ideer. Har funderat på att dela dom med Elon. Men vi får se.

Jag har tom tagit med min spriderman tandborste. Då är det fan dags att flytta in.

Blev ingen cykel till skolan idag heller. Hade samma bråk med mig själv som igår och insåg att det inte var någon bra lösning. Gymmet var lika mysigt som vanligt. Tränade med mamma idag. Hon är ju så rolig så att jag dör. Man vet att det är en lyckad gym-dag om man skrattar sig igenom hela passet och måste ta en kisspaus mitt i det. Det mina damer och herrar, kallar jag lycka.

För ovanlighetens skull har jag och Elon nu tillbringat några timmar med humor klipp och program, inte så jätte ovanligt faktiskt. Men det kommer bli mycket sånt nu när jag får en egen hylla i garderoben.

(Bara så att ni vet så vet inte elon om mina planer. Inga av dom. Varken att jag ska flytta in, tapetsera eller få en egen hylla. Men det kan hon få veta när jag står där med min väska)

Over and out


Kommentarer
Postat av: sosso

HAHAHAHAHAHAHA jävla cp barn! Grymt!

2009-05-05 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0