Nu är jag tillbaka /Amanda

Nu är jag tillbaka! Vill börja med att berömma Melina för en bra insats. Hon kan gott fortsätta gästblogga då och då.

Vet inte vart jag ska börja. Det här har varit 2 riktigt sjuka dagar måste jag säga. Började med att jag nästan missade båten. Kom dit 4 minuter innan dörrarna stängdes, Linnea satt där och väntade på mig. Sen käkade vi en sallak och massa smått och gott inne i hytten, och delade självklart på den obligatoriska flaskan med vin. Sen gick vi och sjöng, (jag sjöng). Sen träffade vi 3 hockey spelare från Canada.. Ja, sen finns det inte så mycket mer att berätta. Dom vann massa pengar, vi såg tydligen ut som att vi behövde spenderas pengar på. Så så blev det. tequila tävling, vodka redbull tävling, öl tävling, ja, you name it. Resterande har jag fått berättat för mig. Det innefattar en "nära ögat tatuering", men Linnea tyckte inte att jag skulle tatuera in "skål" på min knä skål.. och det innefattar hulken, skämt och en massa annat som jag missat, trots att de mesta kom från min mun. Dessutom fick vi gå föra alla hela tiden och blev fram släppta i finland, eftersom att folk trodde att Linnea var min assistent och jag var lite retard.. Det är jävligt roligt nu i efter hand. Men det var inte lika kul då. Jag nyktrade till i går runt 17 tiden, efter att ha ätit 11 köttbullar. Så då gick vi och sov. Trots detta så hade vi ändå mysigt. En riktig kusin kryssning.

Nu ska jag plåstra om mitt blåa knä och åka hem till Elon på andra sidan stan, känns som att jag behöver det. Lite pizza skulle inte sitta helt fel. Inte heller en liter coca cola. (Imorgon ska jag till gymmet....)

Over and out


Kommentarer
Postat av: " Miss Perfect "

ha en underbar helg ;)

2009-05-29 @ 23:36:41
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0