Pannkaka

Det spritter i hela kroppen. Är det puberteten?

Idol 2009 börjar närma sig och jag har tjuvkikat på tv4.se och redan sett lite ansikten jag känner igen. Det här mina vänner, det här blir bra.

Blev ingen cykel till skolan i morse. Vaknade och tittade ut genom fönstret med stora förhoppningar men insåg till min fasa att det regnade ute och var helt grått. La mig och snoozade i 20 min och försökte räkna upp anledningar till varför jag var tvungen att kliva upp. Men mina argument höll inte och jag Insåg att jag förlorade.
Väl i skolan kändes det ändå helt okej. Gick tom och solade på rasten. Kände att jag behövde muntras upp lite. Och sen åkte jag till gymmet. Gött som vanligt. Skulle åkt till Elins nya lägenhet i abrehamsberg då det plötsligt slog mig att det där pluggandet som jag sköt upp igår visst fortfarande låg orört. Så jag stressade från gymmet i onödan. Här sitter jag alltså nu med en engelsk bok (the great gatsby), som ska vara klar i morgon. Och har Amanda ens öppnat boken ännu? Nej det har hon inte. Detta kan bli pannkaka, men det kan också bli bra. Det återstår att se.

Tänkte börja laga lite mat nu. Är så sjukt sugen på pannkakor. Ska jag cykla till konsum och köpa ägg och sylt eller ska jag äta något som finns hemma? Vilka problem jag har..

Någon som läst the great gatsby som har några kloka ord att dela? hojta till isåfall.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anna banana XD

tro mig boken är SKIT! :P

2009-05-04 @ 21:49:54
URL: http://safqvist.se
Postat av: My Josephine

Vet hur det är att bråka med sig själv så på morgnarna :/

2009-05-04 @ 21:55:16
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0