singalingaling

Godmorning people! Eller det är egentligen inte alls morgon längre. Men jag har tillbringat en timme på toalettgolvet. Nu kanske ni höjer ögonbrynet och tänker, "fyfan vilken skum människa. vad gör hon där inne?". Då ska jag tala om för er att förutom min charmiga och humoristiska sida så älskar jag att sjunga, och det är så varmt och mysigt inne i mitt badrum, så då sitter jag där ibland. Smart, i know.

Jag måste egentligen påbörja den jobbiga bedriften att packa om min träningsväska och minimera alla kläder för att förutom träningskläder, även få plats med något att ha på mig i morn och Elons present. Vill man så kan man, sa Sosso och fick sparken!

Jag tänkte börja med en ny grej kanske, som jag inte sett förut iaf. alla har ju mode bloggar och bajs bloggar och allt vad det heter. Men jag tänkte köra en musik blogg, där jag förtom alla min galna upptåg, lägger upp ett video klipp varje dag när jag eller någon annan idiot sjunger. Typ i fontänen i stan? På torget i centrum? på bordet i klassrummet? Ja, det kan bli spännande. Vi får se vad som händer med denna idé och hur den utvecklas. What a pers

Oj, brådis!

Over and out

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ ~ rösta fram veckans blogg!

Tyvärr så kom du inte med denna gång! Men LUNG! det kommer flera gånger! Nu finns finalisterna i bloggen, varsågod och rösta!



2009-05-13 @ 10:41:59
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; många det :o ja lägg ut en bild är du snäll :D

2009-05-13 @ 16:37:20
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Elin

var in och kollade på youtube och måste säga att det var lite väl lite bilder på mig!;) skärpning nu! mendet var verkligen fint gjort och om du lägger upp mer på youtube så tänk på att du måste skriva ut adressen fullt så att vi här nere kan ktunnla det!;) träffade malin igår när vi firade jessica! vi längar efter dig! puss

2009-05-13 @ 16:53:48
URL: http://metrobloggen.se/elinstweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0