Bonjour.

Jag gick upp klockan halv 8 imorse för att plugga. Nu sitter jag här klockan tjugo i 11 och har fortfarande inte börjat riktigt. Men vem kan klandra mig? Solen lyser, Hanna ringde, Max glömde passet, Cissi är här (Max flockvän), Ja ni ser, allt det är ju bra mycket trevligare än Ekonomi boken. (Jag insåg just att jag skrev flockvän istället för flickvän, men jag tänker inte ändra det, för bakom allt så passar det namnet ändå bättre på dessa två underbara personer)

Ringde nyss till Frlunda gymnasiet i Göteborg för att ta reda på om jag har några betyg därifrån, men självklart var det ingen som svarade. Men jag lämnade ett meddelande iallafall. Tänk om jag skulle ha betyg därifrån, franska steg 5. Det skulle ge mig 400 poäng på komvux. Vet ni vad det innebär? Jo det innebär att jag slipper en het termins plugg. Håll nu era tummar och tår för att jag lyckades charma min Gymnasielärare en smula iaf.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, just som jag var i färd med att skriva detta inlägg så ringde Syon på Frölunda upp mig och berättade att jag hade betyg i 3 ämnen... Vi behöver ju inte diskutera innebörden i det, men vi kan ju säga som så att jag var sjuk en stor del av andra terminen i ettan. Men hur som helst så har jag betyg i Franska, Naturkunskap och Estetiskverksamhet. Jag älskart! Det bästa med detta är att jag hade tvingats plugga natur nästa termin för det tillhör kärnämnena som man måste ha. Och nu slipper jag det! Jag är så lycklig just nu!!! WOHO 200 poäng bara sådär!

Okej nu missades hela poängen jag hade från början med detta inlägg. Men vi tar det senare. Nu ska jag springa naken ett varv runt huset i NATUREN och SJUNGA på FRANSKA! Bara för att hedra de tre ämnen som just räddade mig från en termin på komvux. Tjenixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0