Vaddå rubrik?

Så där ja. På uppdrag av min kära syster Amanda ska jag nu gästblogga, hur gästbloggar man? Hur bloggar man alls förresten? Jag läser bara, jag är aldrig själv tanken och skaparen bakom orden som skrivs här ute i cyberrymden..
Ok, jag försöker mig på ett skämt då. Det här ska ju trots allt föreställa en humoristisk blogg, trots att jag personligen tycker att vissa av min systers skämt lämnar mycket att önska........ Bajs i näsan uppskattade jag dock väldigt mycket, det var ett vuxet, civiliserat och framför allt roligt skämt.
Skämtet som innefattar ett par mobiler och deras simkort är för miserabelt för att ens kommentera...

Ok, håll i er nu för här kommer ett av mina skämt (hoppas att Amanda inte redan kört det här... vi är ju trots allt syskon och har i stor utsträckning samma humoristiska förråd):

Vad är det för skillnad mellan en kvinna och jobbet?





Är det nu meningen att jag ska ge er läsare en stund att fundera och sen publicera svaret? Ok, vi gör så. Fundera nu. Hoppas innerligt att Amanda inte har spolierat min humoristiska debut genom att redan ha publicerat detta skämt. Jag anser det nämligen vara mitt skämt.

Adjö, på återseende.

Kommentarer
Postat av: Elin

hmm har amanda ens hört det där skämtet? för hon har aldrig sagt det till mig... hon brukar ju annars berätta alla skämt hon lär sig!

nu vill jag veta svaret :D

2009-05-28 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0