Vårruset eller bårhuset?

Nu är jag precis hemkommen från vårruset, som jag, mamma och syrran gjorde. Vi åkte dit tidigt och satt på gräsmattan framför bilen haha, där åt vi fruktsallad och snackade lite. Sen började det regna, så vi satte oss i bilen istället. Sen var det dags för start. Mamma skulle springa så hon sprang före oss. Så duktig är hon!
Tanken var ju att jag skulle GÅ med min syster, men eftersom hon går så sjukt fort så hängde jag liksom inte med i svängarna. Jag joggade lika fort som hon gick. Tack för korta ben... Det slutade iallafall med att jag gick själv. Jag sprang och gick om vart annat. körde 2 min regeln. Men sista km så sprang jag hela. Gud så nöjd jag var när jag kom i mål! Dessvärre så insåg jag i samma sekund som vi startade att jag höll på att kissa på mig, så jag fick liksom hålla mig, letade efter nåt att kissa i, men det fanns inget på vägen, varken en tom pet flaska eller en toalett. Så jag fick knipa igen hålet i den mån jag kunde.

Väl i mål så sprang jag bort till bilen och öppnade bil dörren. Har man ingen toalett så får man improvisera och göra det bästa av situationen. Jag hade iallafall en bildörr som täckte mig. Fast jag tror inte dom i bilen bakom delar min uppfattning om att "måste man så måste man".. Men dom ska vara glada att dom fick se min rumpa iallafall.

Hela dagen var iallafall hur roligt som helst, mamma och syster är så himla roliga. Förra året så gick mamma vilse när hon skulle til bilen. Så Melina fick stå och vänta på henne i 40 minuter. Därför så bestämde vi att vi skulle ha en reserv plan, om mamma försvann så skulle vi be dom ropa i högtalarna, "Melina 26 år och Amanda 22 år söker sin mamma Ann". Det hade väl varit något. Haha

Nu är jag helt slut i kroppen, jag måste spara de sista krafterna jag har till gymmet imorgon, jag ska springa igen tänkte jag. Dessutom åker jag på kryssning i morgon.

Nu ska jag däcka.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Candy

Du, jag kissade i en galleria en gång. I jämförelse med det är det helt normalt att kissa på vägen vid sin bil. =)

2009-05-26 @ 22:37:15
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Madd1sh

Självklart minns jag dig! Du var en sprallig och glad tjej, alltid vänlig mot andra människor. Verkligen kul att höra att du läser min blogg. Ganska häftigt egentligen, att man kan hitta varandra på nätet på det här sättet :P

2009-05-26 @ 23:27:11
URL: http://attlevatillsammans.blogspot.com/
Postat av: sosso

Va duktig du är gumman! jaaaaag skrattar, samma vanliga amanda... Varför kissa du inte på gatan, det brukade du ju göra förut! hahaha

Ni amandas fan ni ska bara veeeeeeeta allt hon gjort! Men dte skulle ta för lång tid. kanske ska starata en amanda blogg som handlar om vad du gjort och vad vi gjort för galenskaper! japp det ska jag börja med Så alla gå in på sosson.blogg.se så får ni veta den sanna sanningen om amanda maria malm! ( nej inte alls reklam för mig blogg!) =)

2009-05-27 @ 00:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0