Vem fan kom på att det skulle heta SATS?

Är just hemkommen från en lång dag i skolan och ett hårt pass på gymmet. Min älskade vän Mickis följde med, det var hur kul som helst. Det var hundra år sen vi sågs. (Föruom i lördags då) Vi körde kondition en halvtimme och sen axlar och ben. Jag återkommer imorgon om min fömåga att lyfta armarna kvarstår. Det ska bli intressant.

Sats.. Det är verkligen hur kul som helst att gymmet heter sats. SATS. Den mannen eller kvinnan måste haft humor. Sånt uppskattar jag. Självklart så slog det mig när jag stod där och mosade in min banan i käften att sats är ett roligt namn. Jag har tänkt tanken förut men aldrig reflekterat kring det. Men nu när jag sa det högt så ínsåg jag hur roligt det faktiskt var. Både Mickis och Emanuel (Som jobbar där) skrattade med (åt?) mig, men sen när jag ska komma på lite andra förslag som hade varit inom samma ord-område, så säger Mickis plötsligt "Men vad har Klamydia, anal och sperma med sats att göra?" och i samma sekund som hon säger det så börjar hon as garva. Hon hade alltså inte förstått innebörden av ordet sats förrens jag kom med nya namnförslag. Vilket självklart resulterade i att jag la mig på alla fyra på golvet och slog med näven för att inte kvävas av min banan samtidigt som jag skrattar så tårarna sprutar. Som tur var så hade Emanuel fattat hela tiden, annars hade jag nog blivit lite rädd. Kul var det iallafall.

Nu ska jag plugga, CHOCKEN. gör jag något annat nu för tiden?

Återkommer lite senare med en jätte rolig historia som jag inte riktigt kan släppa.

Over and out


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Haha har aldrig tänkt på SATS förut faktiskt

2009-05-19 @ 11:31:11
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0