Vlademir

Nu sitter jag hemma i min säng. Har så mycket funderingar som snurrar. Vad ska jag ha på mig på begravningen i morgon? ska jag sjunga en eller två låtar? Ska jag gå upp kl 8 och gå ut och springa? Ska jag åka hem till Elon imorrn kväll? Ska jag stänga av datan nu och sova? Ja det sist nämnda ska jag nog göra..

Måste bara berätta hur roligt det var när melina och jag satt och diskuterade namn till hennes bäbis. Vi kom på så otroligt många oattraktiva namn som lät så sjukt kul. När ni läser namnen måste ni tänka dom på engelska (ungen är halv skotte) det är mycket roligare då.

Vlademir
Bjorn (baby bjorn när den är bäbis)
Elvira (Uttala Elvajra)
Ramon (uttala RRRamon)
Flensborg
flenscheese

Ja det var bara några av de otroligt vackra (läs skrattretande) namn vi kom på!

Nu ska jag släcka ner  här och återgå till mina tankar!

Godinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0