Liv

I Onsdags satt jag och mamma i bilen och så utbrast hon plötsligt, "jag har hittat det perfekta namnet om Melinas bäbis blir en flicka!" "LIV" ...............................

Okej, men NEJ, det funkar inte. Det är som bäddat för skämt. Liv liksom.. För det första är ungen halv skotte. Så när den är i England, ska den då säga, "hello, my name is liv (live)???" nej jag skulle inte tro det..

Och tänk allt annat som går att skämta om...

- Hej jag heter liv.
- Jaha, underliv eller överliv?

Eller

Liv, gå och köp dig ett liv.

Eller

Liv, can you please leave.

Stackars stackars barn.. Melina, döp inte min vackra lilla syster dotter till LIV!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhahahahahaahahahahahahahahahahahaha! jag tänkte med på underliv! asgarv! hej liv läget liv. liv va gör du. liv vill du ha ett nytt liv? Om melina får ett till barn kan hon juu döpa dem till under.. Då blir det ju underliv.. sen kan ju barnen mobba med under.. under är du ett under. eller undrar du över nått under... haha

2009-04-19 @ 12:51:56
Postat av: Madde

Ja jag tror det. Ska iaf också på Mando, men jag bjöd med en kompis till mig så jag vet inte hur det blir. Men jag hoppas att allt löser sig iaf :)Ska du också på Mando?

2009-04-19 @ 18:42:25
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Elin

haha du är för skön!! men inte viste jag att du hade bytt blogg är man sen eller? jag träffade på adils dubbelgångare idag, läskigt värre var det, kolla in min blogg så får du en bättre uppdatering!

annrs så träffade jag han (den riktigt adil alltså) för ett tag sen, bytte in många ord utan sa mest bara hej och sen kom det en massa kunder! ha det bra gumman! puss

2009-04-20 @ 00:03:25
URL: http://metrobloggen.se/elinstweety
Postat av: Jossan

du har aldrig hört talats om Liv Tyler?



annars är det ett rätt konstigt namn.



ha det

2009-04-20 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0