Nostalgiresan

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? dodidodidoo

Det känns mer OK att gå och äta på pizza hut om man går dit direkt från gymmet. Dock känns det lite meningslöst att gå till gymmet om man ska gå direkt till pizza hut. Förstår ni?
Men det va super gott och super trevligt sällskap. Jag flyttade ifrån stockholm för 18 år sedan, det fanns då två flickor som var oskiljbara, Caroline och Amanda. För 5 år sedan flyttade jag tillbaka till sthlm. Och ikväll den 23/4 så bestämde sig dessa två tjejer för att det var sags att ses igen! Bra jobbat! bättre sent än aldrig. Vi har dock haft kontakt genom åren, så det var ju ingen smärre chock! Hut kul som helst om ni frågar mig. Min första kompis liksom.

Imorgon kommer två andra kompisar hit från Örebro och bor här i helgen. Det blir mys,vin,fest,skratt och säkert en massa skvaller.

Är det här nostalgiveckan?
Isåfall älskar jag det!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0