Onsdag hela veckan

Är det någon som börjar tröttna på mina varierande rubriker?

Efter en god sallad sitter jag nu med datan i knät och pluggar. Eller nu ljög jag ju, jag bloggar. Men jag ska plugga strax. Igen. English speaking country is on the list today. oh boy.

Sosso.. Sofia sosso maria Hallén.. Det är en rolig prick. Min bästa kompis. Min gud. Min skrattkälla. Om jag känner "nu vill jag skratta tills jag kissar på mig", så kan jag ringa henne bara så fixar hon det. Det gillar jag. Tjänster ochgen tjänster. Synd bara att hon är så förbaskat långt borta.. Göteborg är liksom inte en cykeltur bort. Det är ca 1000 cykelturer bort. Vi har så sjukt mkt roliga minnen tillsammans. Vi har vart med om ALLT.. Hon har till och med vid ett tillfälle bjudit typ 100 pers hem till mig i Gbg när jag var ensam hemma, utan att jag visste det. För att hon var arg på mig. Så när jag kom hem från jobbet med Offer (christoffer), så stod de massa nördiga moppe pojkar vid kiosken och massa folk utanför mitt hus. Men hon gör även bra saker. Som att komma hem till mig kl 3 på nätterna ochbaka pepparkakor, eller sätta ögonbindel på mig och sno min moppe och köra runt mig i hela billdal. Eller komma hem till mig när ingen är hemma och laga pasta och kolla på tv med min mamma. Hon är sosso liksom. Mitt hallon. min jordnöt.

Det var bara det jag ville säga om min lilla chokladkaka.

Nu är det dags att plugga lite igen.

"Det var två mobiltelefoner som var ute och simmade, och så sa den ena mobilen:
- Du kan väl inte simma?!
Då sa den andra:
- Jo, jag har simkort."

(höhö)

Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö :P

2009-04-30 @ 07:38:23
URL: http://safqvist.se
Postat av: sosso

älskade prutt amanda! Skrattar med när jag pratar med dig mitt cp barn hahaha! Shit vilka sjuka grejer vi har gjort... En av de bästa va ju när du fastna i balkongräcket och inte kom loss!!! fyyy faaaaaaaaaaan va jag garva! har nog aldrig skrattat så mycket.. Eller när jag gjorde sönder mina skor för jag va packad och apo va sen som vanligt jävla cp barn han är. Iinget har ändrats på den fronten, eller jo nu slår jag honom! hahaha



Mycket kärlek till dig min älskare!!!



looove yaaa!



2009-05-03 @ 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0