Tisdag hela veckan

Tisdag! Älskar tisdagar.

Min nya cykel är det bästa som finns. Älskar att gå upp tidigt på morgonen och cykla till skolan. och cykla till gymmet. och cykla överallt. det är så mysigt! Den är som en racer bil. Tillochmed när jag råkade glömma att ja skulle på möte på jobbet så kom jag hem hur fort som helst!

Idag fick jag klartecken från linnea att boka. så 3 juni bär det av. Har dock inte bokat än. Men sånt är lätt fixat!

Nu blev det dags att sova. Mötet drog ut på tiden som vanligt när vi ska börja babbla om massa annat efter att vi babblat om allt annat. Så godnatt sverige

Det var en gång två fiskar som var ute och simmade, och så sa den ena fisken
- Jag kan simma snabbare än du.
Och så gjorde han det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0