Torsdag är det inte hela veckan!

nej.. För torsdagar är speciella. man skulle kunna säga att torsdagar är för mig, som fredagar är för noramla männikor. Det är alltid en kort och händelserik dag och på fredagar är jag ledig. Ibland är livet underbart.

Den 20 maj ska vi ha klassfest! Det låter ungefär som när man gick i 4an och hela klassen kom kl 18 till skolan och så hade vaktmästaren öppnat ett klassrum som vi kunde dansa i. Helt galet var det på den tiden. Massa pussar oich kramar och tryckare. Snusk. Nej denna klassfesten ska inte alls vara så cool. Vi ska helt enkelt träffas ute någonstans och dricka massor med öl. Gud så trevligt. Egentligen tror jag att dom vill se mig full, det har diskuterats endel om hur jag kan tänkas vara på fyllan, iochmed att jag är så jävla konstig när jag är nykter. Kommer ljud ur varenda hål och skrattar åt allt och tycker att livet är bäst varje dag. Undra vad dom förväntar sig. Det är ju egentligen en besvikelse. Jag är roligast nykter. Eller vad tycker Sosso?

Nu sitter jag med en rosa klänning på mig och blött hår och ska egentligen va hos jacke typ..NU. men ibland måste man ta det lugnt. oj jag måste sminka mig också. dags att gå kanske.

ha en trevlig valborg gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0