Hemma

Jaha. Då var man på Svensk mark igen. Känns lite tråkigt faktiskt. Ska bli skönt att börja jobba och komma in i lite rutiner. Visst. Men come oooon (för dig pullan), turkiet är ju trots allt turkiet. och pullan är ju trots allt pullan. Men det kommer nog bli bra det här. Dessutom  kommer hon faktiskt hit i 2 hela dagar om typ 2 veckor. Så oss går det ingen nöd på.

Var ett helvete att ta sig hem rent ut sagt. Var på fel terminal i morse. 2 GÅNGER! så jag trodde att jag hade missat in checkningen, men som tur var så hade de hänt nåt så dom var sena med den. thank god. massa krångel iallafall. Men det gick tillslut. Sen kom pappa och hämtade mig och så åkte vi hem och lagade världens godaste middag och pratade lite. jätte mysigt. Gud vad jag har saknat honom. Min pluffsi. Imorgon ska jag till gymmet, sola på altanen, träffa Elon och handla tills på lördag. Gud så skönt det ska bli.

nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. har inte sovit sen i tisdagsnatt när jag sov hemma i min och pullans säng. Så nu ska jag återförenas med min säng här hemma och sussa sött. Imorgon lägger jag in bilder från de sista dagarna och sista kvällen, och självklart från när jag tatuerade mig och även resultatet av det. Vilket jag gjorde i tisdags by the way. kom på att jag inte berättat det för någon. det skulle bli en surprise. så surprise!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Mel

Wow, what a surprise...

2009-07-03 @ 10:34:16
Postat av: Linnea

ÅNGEST!! Jag får ont i magen när jag läser din blogg. Jag känner mig så ensam utan dig, fast jag har dom andra tjejerna här. Met Pullis paret är ju ändå du och jag . Uscha kom tillbaka. Jag är ledig imorgon, fredagar är bästa utgånsdagen, men är det GIVET att jag ska ut?? nee bara kanske. uuuuuh!! och imorgon ska vi till stranden. VEM ska jag dyka i vågorna med och leka delfin med? Och vem ska visa sin vita rumpa varje gång hon gör det?? Neee kom tillbaka. PULL

2009-07-03 @ 18:05:34
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0