Hola merhaba hej bonjour hei hai

Ja, det här med bad update klär mig tydligen. Jag följer de gamla spåren från semestern i Turkiet. Men jag har helt enkelt ingen lust. Jag är så less på Sverige och känner därför att min ork och motivation till vidare skriverier känns svag. Men jag ska trots detta bli bättre. I promise.

Det var jätte kul att tälta i helgen. Regnet öste ner till en början men det gick över efter ett tag. Inte så pass att solen visade sig och la ett litet lager på vår hud, nej nej. Men ändå tillräckligt för att ingen skulle drunka. Tack för det.
Helgen var iallafall jätte mysig.
Nu har jag börjat jobba igen på riktigt, är dock ledig idag. Men jag ska jobba hela juli ut nu, sen kommer jag börja skolan igen den 10e augusti. Ska faktiskt bli ganska roligt måste jag säga. Saknar mina klasskompisar. Dock vet jag inte om dom kommer fortsätta nästa termin. Eller jag vet att några ska det. Men inte alla. Inte Eddie. Buhu.

Nu lyser solen ute och jag tänker inte missa en sekund av det. Så hej då så länge så ses vi later.

Adjö

Kommentarer
Postat av: Linnea

Soler skiner idag, direk direk. Solen är så bra, direk direk. Molnen lyser aaaaldrig, direk. Solen skiner idag, direk direk!!!! PUSS PULL

2009-07-08 @ 19:40:42
URL: http://linneaeg.blogg.se/
Postat av: Jaquelie

Määndon=) Kom igen med bloggandet nu igen;)

2009-07-28 @ 22:21:24
Postat av: Leonard

Hej! Hoppas att allt är bra med dig. Kolla gärna bilderna i mitt senaste inlägg och säg vad du tycker :)

2009-08-03 @ 23:28:20
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Nadin

Heej, Söt blogg <3 :) Besök gärna min och var med i veckans blogg.

2009-08-04 @ 20:18:57
URL: http://sweetnadinsweet.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Nu är jag tillbaka i Sverige, efter en jätterolig semester i Tyskland och Italien! Läs gärna mitt senaste inlägg! :)



Ha det så bra!

Leonard

2009-08-10 @ 22:14:48
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0