Sverige..

Jag vill ju inte påstå att känslan och synen jag möttes av imorse när jag steg upp klockan 8.30 var så mycket att hurra för.  Det var rent av så illa att jag gick och la mig i sängen igen och drog täcket över huvudet och stannade där tills kl 11. Det regnade, åskade och var allmänt äckligt. jag fick sån ångest känsla i hela kroppen. Men nu är det fint igen och jag känner mig mycket piggare och gladare över att vara hemma. Jag har tvättat och plockat hela förmiddagen. Håller på och packar upp väskan, men det var svårare än väntat. Skönt att tvätten rullar iallafall.

Nu kommer mamma hem vilken minut som helst. Jag har saknat henne massor. Ska bli skönt att krama henne igen. Sen ska hon och pappa ut till landet direkt och jag ska hem till Elon. Men först måste jag packa en stor väska, för imorgon efter jobbet åker jag direkt ut till Oxnö, där det kommer bjudas på stor fest. Så då måste man ha sovsäck och mat osv. Så det tänkte jag be jacke ta ut åt mig. Blir lite svårt att ha med det till jobbet.

Nu kommer några bilder från slutet av min resa. Oj vad jag längtar tillbaka till den hemska värmen och slappa dagarna vid poolen. But ill be back.


I tisdags innan jag gjorde min tatuering. Baba stod vid min sida och höll min hand innan det var dags.


Jag och mina änglar sista kvällen. Jag har så mycket kärlek till dessa tjejer att jag förstår inte vart den kommer ifrån.


Jag och malin gör något märkligt. Här kan man se skymten av min tatuering iallafall :)

Adjö då people. Adjö


Kommentarer
Postat av: sosso

Häll din hand är väl att överdriva! Snarare antasta han ditt ben! För såna är turkar! haha

2009-07-04 @ 17:55:26
Postat av: Sophia

Är det tweety? Kan oxå vara ett ankare.... Lite svårt att se men gissar på det första! På onsdag drar vi till Grekland! Längtar!!!! Puss på dig!

2009-07-05 @ 21:26:06
Postat av: Connie

Jag tycker av det jag ser, att den ser skit ball ut :)

2009-07-06 @ 11:50:26
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: Leonard

Hej! Jag kom vidare till final i Hanna och Martinas veckans blogg- tävling, och det vore jätteroligt om jag vann, så om du vill rösta på mig gör det här (man får rösta så många gånger man vill):



http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/july/utkast-nr-14.html#comment



TACK SÅ MYCKET!! :)



Leonard

2009-07-06 @ 18:23:55
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Lajsa

Manda! kom till Örebro då och förgyll vardagen :) vi kan åka till stugan och mysa :D vad gör du v.30?

2009-07-06 @ 21:16:21
Postat av: Jaq

Nu har du varit dålig på att uppdatera bloggen gumman!=)

2009-07-07 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0