37 grader varmt

är det idag, i skuggan, men det förstod ni nog redan. Shit, ingen tid att spilla, svettet rinner och armarna brinner, det blev liksom poolen precis hela dagen. Jag och Pullan fick dock inte så mkt vila som va hade hoppats på där nere, utan vi började agera lektanter till alla turk barn som bor på gården. Men eftersom vi båda älskar barn så gick det ingen nöd på oss. Vi kastade i dom i poolen och jagade dom, dom jagade oss, dom snodde våra madrasser, dom skvätte vatten och börja klänga, de två sist nämnda gjorde att vi liksom tappade suget lite, när det börjar skvättas och klängas så tröttnar man, men det var kul i en hel timme iallafall, sen fick vi snällt tala om att vi ville sola ifred. Om dom accepterade det är en helt annan fråga. Sen gick vi och käkade lunch på Corner nedanför backen, riktigt gott. När vi kom tillbaka så kände jag att det var dags för lite skugga, tur det säger jag nu i efterhand, för jag somnade och sov där i 2 timmar, så hade jag inte kommit på att jag behövde skugga så hade jag nog varit en torkad tomat vid det här laget.

Ikväll blir en lugnt kväll, vi körde all in:are igår också, vi gick till athena och agerade disco turkar, vi stod bara och dansade precis hela kvällen. Sjukt kul hade vi, man bränner nog en och annan kalori på dessa kvällar. Sen hände något sjukt, jag träffade Juanette, en tjej som jag hade Religion B med på komvux nyss. Hon va där med sin syster, lite märkligt tyckte jag, världen är allt bra liten. Så vi shit chatade med dom ett tag och bjöd in dom till våran turk-dans-cirkel. Som sagt, hel lyckad kväll. Som för övrigt blev lika sen som vanligt eftersom jag och Linnea är så sjukt stolta och vägrar betala 15 lira för att åka taxi hem. Så när vi inte får som vi vill så blir det till att prommenera, dock insåg vi halv vägs att det inte alls var värt det, vi var så sjukt trötta i benen, så vi satte oss och väntade på en taxi. Så kan det gå.

Nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba lite bränd hy. Mums. Sen ska vi ut och käka och gå och kolla lite i affärer. Imorgon blir det alanya eller PW, det visar sig.

Over and out.



Den vackra utsikten från ballen.


Mina coola brillor.


Louise som jobbar på Stones, och catwoman

Kommentarer
Postat av: jaq

Saknar diiiiiiiiiiig!=)

2009-06-09 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0