beachparty och turkar

Innan jag åkte hit så undrade folk hemma hur jag kunde vara så brun redan, och jag var faktiskt ganska brun, trodde jag. När jag kom hit så insåg jag att jag lyste upp en folkmassa bättre än en stjärna. Jag var snögubben i truppen. Så illa, men som tur är så har nu detta gått över och jag kan glatt säga att jag känner mig som en i mängden. En i gänget liksom. Därför ska jag nu ännu en gång gå ner till poolen och ansluta mig till det spännande folkslaget som befinner sig där nere och förpestar folks tillvaro (det är massa små barn, så folk blir galna på dom för att deras käftar går i ett). Men oj så skönt det ska bli! Ska ta med mig en bok ner.

Igår var vi på beach party som billabong annordnade för alla guider i hela Side och Alanya, dock var det inte många från alanya som kom. Det kan man ju förstå. Det bjöds på mat och fri bar, Något som nu i efterhand känns lite tråkigt. Det är så gott (läs: lätt) att dricka gratis liksom. Det vet ju varenda kotte. Efter beachen så drog vi till Athena och det var kul som vanligt.

nej nu ropar min vän solen. adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0