Brun utan sol

Kvällen igår blev inte helt så händelselös som jag trodde att den skulle bli. Malin ringde och uppbanade mig att möta henne och V på korner, så jag gick ner dit och vi käkade en god middag. Sen åkte vi alla 3 på Vs moppe till stranden, på vägen dit köpte vi lite gott att dricka. och så satt vi där och sjöng, kollade på havet, lekte titanic och snackade. Jätte mysigt. kom ändå hem vid 23 tiden, gick och köpte cola och ayran och satte på ett avsnitt av vänner. Skönt med lite avkoppling från det häktiska liv  som det faktiskt är att ha semester. Jag behövde lite semester från semestern haha. Men nu är batterierna laddade och jag är sjukt taggad för ikväll!

Hela dagen idag har jag legat vid poolen och läst min säkt bok "de oskuldsfulla". Har inte riktigt kommit in i den ännu, så kan inte säga om den är bra eller inte. Just nu känns det mest som en fakta bok. Men den blir nog skit bra snart. Sen kom min romantiska pulla hem med döner till mig! Lunch när den är som bäst. Satt vid poolen och käkade, sen kom även hon ner i bikini och vi lekte som barn i poolen. Som vanligt. Barnasinnet hittar hem lite då och då. (läs varje dag)

Nu tänkte jag lägga upp en bild så vi får det här avklarat en gång för alla. Varje gång jag pratar med min älskade kusin Lea så frågar hon hur brun jag är på en skala från 1-10. och det är ju omöjligt att säga eftersom jag inte vet hur brun 10 är. Så därför lägger jag nu upp en bild på mig från dagen innan jag åkte och en bild från midsommar, så får hon helt enkelt se själv. Och så hoppas jag att du nästa gång INTE frågar mig. Jag är dessutom inte speciellt brun. För man blir rätt lat när man är här så länge. "jag kan sola hela dagen imorgon istället" är en tanke som ofta dyker upp. Ja, och så fortsätter man så.

Nu tåls det ju även att tänka på att alla påpekade innan jag åkte att dom tyckte jag var så brun. Det är ju ganska skrattretande nu när man ser hur vit jag verkligen var..



När jag ändå håller på så lägger jag upp en skrämmande bild på mig och pullan från förra året. Och här LEA kan du även se hur brun ja va förra året om du vill ha något att jämföra med.



Adjö


Kommentarer
Postat av: Pullan

Hahahahhahaha har du ett liv eller??? Paintar bilderna!! Maste snarast aka harifran kontoret och komma hem och skeda med dig, allahallah

2009-06-21 @ 17:20:11
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0