En liten stund över för mig själv!

Gud så lätt det är att glömma bort hur skönt det är att vara själv. Nu är alla som bor här och jobbar, och själv tog jag sov morgon, tyckte jag va värd det efter alla 4-5-timmar-sömn-nätter som varit, så nu sitter jag här på Pullans dator och kollar mailen, så jag passar på att dra ihop ett litet inlägg, innan jag går ner till poolen och bränner rumpan.

Igår så väntade vi på Linnea tills hon kom från flygis, sen drog vi till Stones, drack en öl och snackade Bossen till tårar. Självklart ställde vi oss även upp och sjöng national sången, jag Malin och Linnea, ENBART. Men här har vi inte tid att vara blyga, dock kändes det inte som att vi hade rätt till den äckligt nöjda minen på våra ansikten, med tanke på matchen vi just förlorat, men vi hade inget val tyckte vi. Vi gick helt enkelt runt och sa "grattis för att du är svensk" hela dagen och det var vårt firande.

Men nu till det basolut bästa på hela kvällen! JAG HITTADE SONER! när jag kom i onsdags så kom vi på en lek som hette "hitta soner", men det var en tråkig lek för han fanns ju ingenstans. Men igår så gick jag och Linnea in på lighthouse, och så trodde jag att jag hade sett hans bil där utanför, så jag sa att jag känner verkligen på mig att han är här. vi letade överallt och drog i alla, men ingenstans, och precis som vi ska gå så ser jag honom och bara skriker! shit va kul det var! och hans brorsa hade han med sig också, dom spelar båda profesionell fotboll och soner är en kille som jag träffade förra året! KOMPISAR. och han är helt sjukt roligt. så det var ett kärt återseende.

Nu ska jag stänga min påse oliver och dricka upp min Ayran och vänta på linnea, hon råkade gå till jobbet utan att lämna sina nycklar idag, så jag väntar tills hon kommer hem på siesta vid 13.30 typ. Då blir det poolen!

Och ikväll ska vi gå ut igen, och imorgon åker vi till alanya för att fira någon guide, jag stannar dock tills på onsdag, och bor en natt hos Elin och Cemil också:) Gud så romantiskt det ska bli!

over and out

Här får ni lite bilder, orkar inte lägga upp så många, det tar tid. Tid är något jag inte har mycket av, önskar att var dag hade 48 timmar.


Jag och älskade Malin som jag jobbade med förra året.


Jag och pullan (Aka Linnea), som jag bor med


Hamam är skönt!


Jag och Baba! Ägaren på vårt favvo ställe Stones, han är så bäst!


Pullan och våran hund som vi har adopterat. Det finns vissa frågor kring sättet hon håller hunden på, och dessa har dessvärre inte kunnat besvaras. Men roligt är det!

Kommentarer
Postat av: Jaqq

Faaaaaaaaaaaaaan vad jag saknar dig! Jag längtar tills den dag du kommer hem!=)

O jag läser din blogg numera=) Även om jag inte alltid kommenterar!!

pussar! Jocke hälsar!

2009-06-08 @ 18:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0