FRAMME OCH LEVANDE

HEJ!!

Jag lever och resan gick jätte bra. Raggade upp några medelålders män från sverige på flygplatsen i Istanbul. Kände mig ensam, så vi gick och tog en öl istället! Kom fram igår vid 22 och möttes av Pullan och Nina och en efes (öl), skit nöjd! Sen gick vi ut. Hur kul som helst. Dessutom hände det massor med roliga saker på resan som är värt att diskuteras, som jag skriver om i morgon. Kan inte skriva så mycket mer nu, lånar en av guidernas datorer och hon måste återgå till arbetet.

Men jag har det hur bra som helst och ikväll ska vi gå ut och käka middag och fira min födelsedag, plus två tjejer till som fyller i morrn. Sen blir det PARTY!

Har legat på stranden hela dagen och jag berättar mer om det senare. Är väl medveten om att detta inlägg inte gav mycket. Men sånt händer ibland. när någon står och stampar bakom än. Dessutom känner jag inte dessa tjejer tillräckligt för att ignorera dom. Så det får bli så. Dessutom tror jag att jag hade kunnat skriva något mer intressant på den här tiden som det tog att skriva att jag inte kan skriva mer. Men ni ska få en LÅNG uppdatering ikväll eller imorgon. JAG LOVAR.

Kan också meddela alla som undrar att det är 30+ här nere och strålande sol...

Over and out people

lämna ett spår

Kommentarer
Postat av: Linnea

FUSK!!!!! jag ringer när jag kommer,börja kolla hotell krabban!

2009-06-04 @ 16:45:35
URL: http://metrobloggen.se/hellome
Postat av: Elon

Jag är inte avis... jag sitter i soffan äter kakor och lyssnar på måns... skitmysigt!

Jag tappade min mobil i vatten idag... så den är typ sönder, får se om den funkar imorgon! glöm inte att åka vattenruschkana! :D

Puss

2009-06-04 @ 19:00:48
Postat av: Jaqueline

Kom hem brun nu mitt snyggo!

2009-06-07 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0