Häng med nu people

Good morning people, vaknade nyss från en liten power nap, gud så skönt! Gick upp med tuppen i morse och följde med Pullan på jobb. Tänkte att det vore väldigt romantiskt av mig att slippa låta henne sitta och ha HS helt själv. Så när vi kom hem vid 13 var jag helt slut, så vi satte på en film och somnade efter halva. Nu är pullan iväg och har VM. (välkomstmöte), så jag tänkte passa på att förflytta alla mina kläder in i en garderob, skulle gjort det tidigare, men Ninas kompis från Sverige var här så hon använde den. Men nu så tänkte jag få lite ordning.

Går dagskvällen var lugn, vi gick och käkade sushi och kollade runt lite i affärer, kom hem vid 23 och störtade direkt. Det var skönt. Men ikväll är det summer party på athena. Så där finner ni oss. Det blir faktiskt, håll i hatten, en helt nykter kväll för både mig och Pullan. Ska bara dansa och vara social, ingen alkohol alls! Hon har jouren, plus att vi ska på manavgat tur imorgon, hon har den och jag ska följa med. Det är så sjukt mysigt. Först åker man till marknaden, men den är jag ju lite less på, man har ju vart i Turkiet förut liksom, och sen åker man ut på floden och badar och letar efter delfiner, eller jag gör det iaf. Det tar flera timmar, så där kan man sova och sola, och så äter man mat. Sen när man badar får man välja om man vill bada i floden eller havet, det är bara lite strand emellan, i floden är det endast 15 grader. så det ska jag göra! Sen besöker man en moské. Så därför vill vi vara i toppform!

Later people, later.


Kommentarer
Postat av: se

kan du inte ha fler bilder av turkiet? man saknar fan landet fast man ska åka dit den 2 juli:)

2009-06-10 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0