Havet är djupt

Är nyss hemkommen från en dag på stranden. Det var vilt, det var galet. Jag har inte varit med om så mycket vågor sen alanya 05 när jag tappade min bikini och safty box nyckeln sommaren när jag och sosso var där. Vem glömmer det? "hej jag överlevde!!!" och så kollade alla på mig där jag står naken på stranden. Men idag var det inte så illa, det var bara kul! Jag surfade verkligen på vågorna för Elons skull! Nina tog massa bilder på mig också där jag lekte i min ensamhet bland vågorna, men vissa av dom är för brutala för att läggas upp här, så dom får Elon en privat visning på sen. Tamam mi? Men självklart så blir ni inte helt lottlösa, någon bild lägger jag upp. Man kan se hur härligt det är. Gud vad jag älskar värmen och klimatet här.

Igår var vi i Side och käkade på aphro. Det var jag, pullan, nina och ninas mamma som är här och hälsar på! Hon är så himla rolig! påminner väldigt mycket om min egen måste jag säga. då tänker ni kanske; "rolig? ann?" Men ja, ni hörde rätt. Min mamma är faktiskt väldigt rolig. Fast i detta fall menade jag inte att ninas mamma är rolig på en humoristiskt sätt utan mer väldigt öppen och snäll och pratglad och väldigt ungdomlig av sig! skön helt enkelt. Jaja, nog pratat om mammor. Efter det så gick vi till stones en sväng för att hälsa på allas våran älskade baba Esen (bossen), vi diskuterade en sak som vi ska göra på tisdag men jag kan inte avslöja vad det är. ni får helt enkelt vänta. Sen lekte vi turister och gick runt och kollade lite och så slutade vi i selim och bullens shop där vi köpte en varsin berlock till våra armband. vi kom fram till att vi ville ha en likadan alla 3 som minne av denna sommaren och alla vi haft och kommer att ha, och våran tid tillsammans på guide skolan osv. Det blev en liten nyckel med ett hjärta. så sött. välidgt klychit och smörigt, jag vet. men det är gulligt också. nyckeln till våra hjärtan... Okej nu smälter ni nästan av allt trams så jag ska sluta upp med det. kvällen slutade iallafall med att vi åkte hem och somnade bums i sängen, gud så skönt!

Ikväll ska jag vara med Malin. Vi ska troligtvis ut. Köra en malin och amanda 2008 repris kanske? vi får se. Nu ska jag iallafall springa ner och slänga m ig i poolen, det är så sjukt varmt här så jag vet inte vart jag ska ta vägen. But i love it!

vi ses mina vänner. slänger upp några bilder.

Adjö



Här ligger jag och Ninis kaninis vid strandkanten och blir attackerade av vågorna. Kan ni förstår varför jag älskar att vara här?



Jag leker ensam i vattnet. Jag är i den stunden helt omedveten om vågen bakom som snart kommer skölja med mig in i land.

Våra kärleks berlocker. Cheesy

Kommentarer
Postat av: Elon

åååh va kul.. :D men du har ju ingen madrass att flyta på eller? idag har jag varit ute på dalarö å plaskat, det är fakstiskt ganska varmt i vattnet, var i typ en kvart utan att börja frysa :D det finns ju dock inga vågor att surfa på :)

2009-06-28 @ 19:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0