Hejdå Sverige för en månad

Jag vet att det är oacceptabelt, men jag hade ingen möjlighet att blogga igår, då det var min födelsedag och jag hade 101010 saker på schemat. Jag gick upp i ottan, åkte till gymmet, åkte till centrum och köpte bikini osv. Åkte till affären och köpte tårta och paj osv. Hem, sen kom några söta vänner över. Fick jätte fina presenter! TACK. Sen spelade vi våghals 2 och var allmänt nördiga. Man kunde nog inte gissat på att det var min 22 års dag! Men det är så det ska va!

Nu är jag så nervös att jag vet nästan inte vart jag ska stoppa huvudet nånstans. E på gymmet har nått min psyke totalt med sitt snack om att plan alltid störtar och jag ska resa med "störtish aírlines" osv.. Det är verkligen psykiskt påfrestande. Men detta kommer gå bra. Jag ska vara stark.. Andas in, andas ut...andas in...

Nu är det dags att packa det sista innan avresa. Kanske väga väskan en smula också. Det känns som att det kommer vara lite tungt. linnea och malins alla jävla räkost, knäckebröd, falukorv, makrill osv osv osv, ja det väger ju en del.

Nu kommer jag nog försvinna ett par dagar. Men var inte ledsna för det, ni kan ju läsa gamla roliga inlägg haha!
Men sen återkommer jag om ALLT som sker nere på instututionen.

Over and out.
Puss mina vänner. Puss

Kommentarer
Postat av: Leonard

Grattis i efterskott! :)



Vilken Airline flyger ni med förresten? Du får berätta mer när du kommit fram! :D

2009-06-03 @ 09:30:41
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Elon

du kan flyga, du är inte rädd :P

2009-06-03 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0